divendres, 11 d’abril del 2008

Mig aquí, mig per allí. Tunis II

A la fi s’ha mogut alguna cosa, però mare de Deu com grinyola. Una de les agències de viatges algeriana m’ha ofert una carta d’invitació per 100 euros. La necessito, conjuntament amb 3 fotos, una reserva d’hotel, una assegurança de viatge, 3 formularis de sol·licitud i un itinerari detallat; per demanar el visat turístic al consolat Algerià a Alacant ( resulta q ells s’encarreguen de la zona Levante). La noia de l’agència (Sara) a après a pronunciar bé el meu nom. Després de tantes trucades i e-mails crec que hi ha més que una relació professional entre nosaltres dos; li he dit q si aconsegueixo entrar al seu país la passaré a saludar per l’oficina. He hagut de mobilitzar al meu Pare, que per sort fa poc s’ha jubilat, en temes de transferències bancàries ( un robo!), enviar fax del justificant a Alger i estar pendent de l’arribada del paquet per rebotar-lo cap Alacant i altre cop fins a Tunis. Aquest dies m’he tornat un obsés dels correus electrònics i les trucades internacionals. M’he estressat.
A mida que escrivia el formulari del correu urgent i anava ficant tots els papers i passaport dins el paquet, s’anava desfent la bola de greix entre cella i cella i recuperava la lluïssor d’idees. Però m’ha durat poc, he recordat que ara soc un home mal-documentat. Quan estàs lluny a l’estranger i et quedes sense passaport és com perdre la meitat de tu. M’han vingut a la memòria històries terribles de gent que ha perdut els documents en indrets que només surten a les enciclopèdies; per sort tinc una mica d’experiència en el tema, i com a mínim ara ja sé el que espero.
Me’n vaig a voltar uns dies per Tunísia.

4 comentaris:

Gemma Rifà Castro ha dit...

Be ara ve d`excursió per tunisia i relaxet i aprofita akets dies a aki . ke aviat tindras una latre vegada l`stres de la peninsula.
gemma

Anònim ha dit...

L'stress i la set!

Gemma Rifà Castro ha dit...

set AIGUA!!!
QUE NO TENEN AIGUA A TUNISIA??
IGUAL QUE A CATALUNYA
QUIN MON
GEMMA

Anònim ha dit...

Si q en tenen, em referia a la peninsula.